1. Kriterij za odabir sponzorstva



S ciljem odgovornog i transparentnog provođenja sponzorskih aktivnosti putem ove platforme omogućili smo svim budućim partnerima brži i jednostavniji put od inicijalnog uspostavljanja kontakta preko predstavljanja detalja projekta pa sve do faze realizacije. U skladu s time uzet ćemo u obzir samo prijave koje su cjelovite pri čemu ćemo obratiti pažnju i na sljedeće kriterije koji bi trebali biti zadovoljeni:

  • adekvatno ispunjen upitni obrazac te raspoloživa potreba popratna dokumentacija
  • omjer financijske vrijednosti i učinkovitosti sponzorirane aktivnosti
  • procjena korisnosti za lokalnu i/ili širu društvenu zajednicu
  • utjecaj sponzorstva na podizanje svijesti javnosti o potrebi društvenog angažmana u tematskom području

Temeljem navedenih kriterija odabrat će se sponzorstva kojima će dm osigurati onaj vid podrške koji je u skladu s potrebama za njihovu realizaciju.

Top